Conectare

Echipa TransPloiești vă urează Sărbători Fericite alături de cei dragi!

NEOPLAN N 6121

Distribuiţi

descriptionNEOPLAN N 6121

more_horiz
RATP Ploiești a achiziționat un lot de 27 de trolee NEOPLAN. Acestea au fost circulat în Lausanne, însă au fost retrase datorita incendiilor a doua vehicule la scurt timp unul după altul. Troleele au fost aduse în București de firma MHS Truck & Bus SRL ( importator general vehicule MAN ), unde au avut parte de reparațiile necesare, respectiv de cosmetizări și modernizări ( schimbarea sistemului de informare al călătorilor = tabele exterioare + cele interioare =, instalarea unității AC ).
Numerele de parc în Lausanne : #800 - #827 ( 27 vehicule )
Numerele de parc în Ploiești : #5901, #5902, #5903, #5904, #5905, #5906, #5907, #5908, #5909, #5910, #5911, #5912, #5913, #5914, #5915, #5916, #5917, #5918, #5919, #5920, #5921, #5922, #5923, #5924 ( 24 vehicule )
#800, #801 + electrobuzul = donatoare;  #818 + #825 = au luat foc

DATE TEHNICE : 
Producător: MAN | NEOPLAN |
Model: N6121
Lățime: 2.50 m 
Lungime: 18 m
Înălțime: 3.50 m
Greutate gol: 20 t
Greutate plin: 29 t
Locuri pe scaune: 37+1
Locuri în picioare: 90 (7 p / m2)
Tip: Articulat cu podea joasa (LF) in 3 axe
Înălțimea ușii: 3200 mm ± 20 mm
Anvelope: 315/80 R 22.5 '' x 9,00 '' (6 roti)

Partea electrică: Kiepe Elektrik GmbH

  • Viteză maxima (limitata): 65 km/h (la Ploiești au fost limitate ulterior la 50 km/h)
  • Rata de Accelerare: 1,4 m / s2 (reglabil)
  • Viteza de frânare: 1,4 m / s2 (reglabil)
  • Abilitatea de denivelare maxima: 15%


Motoare:

  •  4 motoare sincrone cu excitație permanentă și sistem hidraulic de răcire.
  •  MagnetMotor M 50-6
  •  Tensiune nominală: 400 V
  •  Putere continuă: 60 kW
  •  Viteza de rotatie nominală: 1500 rot / min
  •  Motor 8 cilindri in V, cu două generatoare cuplate direct.
  •  Tip generator: DRBDZ0713-32
  •  Motor auxiliar: Mercedes Benz OM 442 LA
  •  Putere: 530 CP (390 kW)


Frâne:

  • Pneumatice, discuri ventilate la cele 6 roți.  
  • Frânare electric.
  • Acționare prin pedala.
  • Frâna de mână: acumulare / descărcare a aerului.


 Corp:

  •  4 Uși în tip 1 + 2 + 2 + 2


  •  Sistem deschiderea automată și închidere cu detector infraroșu pentru a evita incidentele.
  •  Senzori pentru deschiderea ușilor în exterior și interior.
  •  Sistem electro-pneumatic de reglare a scaunului conducătorului auto.
  •  Panou cu vitezometru analogic, lumini de avertizare și calculator cu ecran LCD la bord.


 Ventilație:

  •  Forța ventilatoarelor din cabină:  24 V.
  •  Ventilație acoperiș prin trape.
  •  Sistem de AC montat la București înainte de sosirea în oraș.


 Încălzire:

  •  Încălzire electrică în cabină, salon și acoperiș. 


 ISTORIE :


  • În anul 1998, un proiect intre MAN și TL (Transport Laussane) a rezultat la producerea modelului N6121.

 



  •   Primul troleibuz fabricat a fost #800, urmat 2 ani mai târziu de o serie de încă 27 de troleibuze. #801 - #827. Din anul 2002 până în 2005 troleibuzele au circulat în orașul Laussane din Elveția, aparținând firmei de transport TL.



(Sursa: [url=blogspot.com]blogspot.com[/url])

(Sursa: Dopravni.net )
 

  •         În luna aprilie 2005#818 așteptând să plece în ultima cursă din acea zi, a început să răspândească fum și dintr-o dată a luat foc. Șoferul a scăpat teafăr, reușind să iasă. Din fericire, troleul nu avea călători.

 




  •    O luna mai târziu, în mai 2005, angajații depoului au auzit că suna alarma de incendiu. Era #825 care luase foc. Angajați au încercat să stingă focul, însă fără succes. Un fum gros și negru era răspândit prin depou. Angajații au alertat pompierii care au folosit un ventilator puternic ce le-a permis sa ajungă aproape de troleibuz.

 



  •   Experții în incendii și tehnicienii Neoplan au stabilit că incendiul a fost cauzat de o defecțiune în rețeaua electrică de la bord. După acest incident și pentru a preveni un dezastru, TL a decis să oprească toată seria de troleibuze și să le returneze înapoi firmei Man printr-un program "buy-back".

 










  •   Din luna iunie 2006 până în 2008, troleibuzele au stat în curtea unei reprezentante Man Truck & Bus din Germania, unde două dintre ele au efectuat probe în Budapesta și Ploiești, însă ambele orașe nu au dat niciun semn în privința achiziției. 

 
-  Budapesta, Ungaria (#816) :
 
 
- Ploiesti, Romania. (#823) :
 

 

  • În anul 2009, troleibuzele au fost aduse pe platforme feroviare în România și preluate de Calicor Group.

 
 

  •   În final, până în luna mai 2010, troleibuzele au fost cumpărate de RATP Ploiești prin Primăria Ploiești, dar până atunci au trecut prin București pentru a fi dotate cu un sistem de informare (tabele și VOX) și AC.

 
 

  • Din luna iunie 2010 și până în prezent, troleibuzele aparțin TCE PLOIEȘTI (RATP):

 
Numerotare TL: #800 - #827 *
Numerotare TCE: #5901 - #5924
* #800 + #801 - au sosit pentru piese /  #818 + #825 - au ars
 
  • Printre cele 26 troleibuze Neoplan N6121 a sosit pentru piese și un Neoplan N6141.



INFORMATII REDATE DE ADRIAN.B


Ultima editare efectuata de catre Catalin.C in Septembrie 23rd 2013, 10:43 pm, editata de 8 ori

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Doua fotografii realizate de mine:



descriptionCOMPOSTOARE NOI!

more_horiz
Azi am vazut la #5924 compostoare noi! Erau asemanatoare cu cele puse la MAN, insa aveau si un mini display. Aveau o culoare galben-portocalie. Tot azi am vazut si la #5910.

Ultima editare efectuata de catre Catalin.C in Septembrie 23rd 2013, 7:47 pm, editata de 2 ori

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Admin a scris:
Azi am vazut la #5924 compostoare noi! Erau asemanatoare cu cele puse la MAN, insa aveau si un mini display. Aveau o culoare galben-portocalie. Tot azi am vazut si la #5910.

Composteare d-astea au #906,(#909), #910, #914, #919, #922, #923 si #924! Si in curand vei vedea pe toate Neoplanele!



Ultima editare efectuata de catre aditza1999 in Aprilie 4th 2011, 9:39 pm, editata de 2 ori

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Donatoarele:

#800, Electrobuzul si un caine Very Happy!

description19.04.2011

more_horiz


Interior : 


Compostor:




Donatorul #801:


Interior:








Ultima editare efectuata de catre Catalin.C in Septembrie 23rd 2013, 9:16 pm, editata de 3 ori

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz






descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
De ieri, 20.05.11, #5921 a iesit la strada! sunny

Ultima editare efectuata de catre Adytza in Iulie 7th 2011, 1:17 am, editata de 1 ori

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Câteva poze:














descriptionTroleibuzele Neoplan

more_horiz
Cate troleibuze Neoplan circula orele de varf pe cele 2 linii?

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
- 9 grafice in 44;
- 8 grafice in 202.

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
#5919 a devenit donor.

Ultima editare efectuata de catre Catalin.C in Septembrie 23rd 2013, 11:10 pm, editata de 1 ori

descriptionTroleibuzele Neoplan

more_horiz
Ce are #5919 ?! Si mai e si cel fara parbriz, din cate vad nu pare sa fie din cele 3 trolee donatoare?! Sa inteleg ca au inceput sa le traga deja pe drapta? E clar de ce pastreaza FBW

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
#5919 - a avut ceva mai rau  ca 909 si nu mai aveau ce sa ii faca...

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
aaa! cel fara parbriz este #801!

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Compostorul lui #800:

descriptionInca o vizita la R.A.T.P. Ploiesti

more_horiz
#5902













#5921:

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
#5909 si #5918 sunt ''julite'' pe partea dreapta a remorcii...

descriptionTroleibuzele Neoplan

more_horiz
Neoplanul #5920 are luneta sparta, insa afisajul e functional. L-am vazut azi si avea un celofan ceva, se vedea tare urat Twisted Evil  Evil or Very Mad

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
O chestie despre Neoplane pe site-ul Ploiestiului:
http://www.ploiesti.ro/Hotarari/2011/05E_(28_februarie_2011)/074_28.02.2011_includere_mijloace_transport_inventar.pdf

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Incredibil !!! ... se intampla in #5903  Shocked  Shocked  Shocked

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Merge in toate troleele.... dar chestia enervanta este ca tre apasat butonul rosu la fiecare statie... lol!

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz












descriptionNeoplan vopsit?

more_horiz
Am inteles ca este un Neoplan vopsit... care este? E cumva #5913?

descriptionRe: NEOPLAN N 6121

more_horiz
Este umpic in spate , dar este cu kit nu e vopsit .. e #5915 Wink
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum